2013

Kategori: Allmänt

Sett denna på ett flertal bloggar, då why not! 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste iväg med mina vänner till London(första resan utan föräldrar!) och bestämde mig för att åka som au pair. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, och tror inte det blir några i år heller. Kanske hålla igång med träningen bättre. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen av mina närmaste vänner har det, men har flera "bekanta" som fått. :) 
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? England
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? Har inte gjort så mycket som jag velat, har varit mycket häng ensam här hemma, så nästa år ska jag försöka komma ut och hitta på så mycket som möjligt och försöka skaffa mig många au pair vänner! 
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Balen 4/6, Studenten 14/6, tog körkort 21/8, London 10-13/9 och matchade med min värdfamilj 1/11. 
8. Vad var din största framgång 2013? Att jag äntligen lyckades ta körkort, fy vad jag hade jobbigt med det. 
9. Största misstaget? Inte umgåtts tillräckligt med mina vänner, speciellt nu när jag ska iväg känns det extra tråkigt. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Eftersom jag hade körtelfeber i slutet/början av detta året har mitt immunförsvar legat på botten hela året. Men hoppas det blir bättre när jag flyttar och inte bort på ett lika kallt ställe..
11. Bästa köpet? Ipaden helt klart. Min lilla pärla. 
12. Vad spenderade du mest pengar på? MacBooken! 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? att få åka som au pair, ha fått en värdfamilj och träffat massa fina personer som också ska åka som au pair!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Allt med katy perry påminner om året! 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte. Gladare tror ja! 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat! Men varit sjuk alldeles för mycket...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit.. Sover FÖR mycket
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och släkten, bästa som finns.<3
19. Favoritprogram på TV? Pretty little liars har varit favoriten på tv iår. 
20. Bästa boken du läste i år? Pretty little liars där med, 12 böcker plöjde jag i våras! 
21. Största musikaliska upptäckten? Katy, började digga henne förra året, men först iår blev det på allvar! 
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick det jag önskade mig,men väska och en jacka. Sen fick jag dollars och annat kul. :-) 
23. Något du önskade dig men inte fick? Nepp
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Jobbade på bästa förskolan, att fira med barnen där gjorde det till min bästa födelsedag hittills! 
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Denna frågan har ju typ kommit flera gånger nu...
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Mjukisar i våras, klänningar i somras och koftor i höstas! 
27. Vad fick dig att må bra? Tanken att jag snart flyttar härifrån
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Ian harding från PLL
29. Vem saknade du? -
30. De bästa nya människorna du träffade? Hehe, barnen på dagis! 
31. Tror du att år 2014 kommer bli bättre än 2013? Ja, helt klart! 
32. Blev du kär i år? Nej..
33. Vem har du umgåts med mest? Lovisa och Tina 
34. Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ha det så jävla bra i USA, och ta chansen och gör så mycket du kan när du är där! 


Bästa brorsan och jag.<3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: