Lost

Kategori: Allmänt

Har så sjukt ont i halsen just nu, så ska borsta tänderna och gå och lägga mig tidigt idag. Började rensa lite i mitt rum, kände att det vara lika bra och börja. Brorsan är ju ganska ivrig över att han ska få mitt rum, och har velat byta sedan jag fick familjen. ;-) haha. Men han får vänta till jul! 
Det är först när man börjar rensa, som man inser hur mycket man skit man har. Och jag har börjat lägga saker i väskan jag vet att jag vill ha med, och väskan är redan uppe i 16kg!!!! Men då kollade jag igenom alla plagg och tog bort lite, så nu väger den 14, lite bättre.. Imon jobbar jag också 9-14, så skönt. Sen väntas mys med mamma och brorsan, ska ev baka lussekatter! Lovar er, mammas lussekatter är inte att leka med. Hon gör lätt dem bästa! 

Hittade en charmig bild på mig och Filippa när jag rensade. <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: