19.

Kategori: Allmänt

Och så var man 19.. Äsch, har haft en helmysig födelsedag, blev väckt vid 06 av mamma som sjöng, av henne fick jag 12 par strumpor och en ny jacka. (Saker till USA) och sedan bar det av emot jobbet, där jag hade bakat med mig chokladbollar och en lakrits/fudge/kladdkaka(recept från www.byjuliaandlinn.blogg.
(Linn kom på tredje plats i kladdkakeracet som arla anordnade, så grym är hon!) 

På jobbet fick jag blommor och kort/teckningar. Blev såååå glad. Efter jobbt rullade jag mot mormor och morfar och drack kaffe. Fick även ett litet paket(ska fira på riktigt på fredag) fick strumpor av mormor med. Hade sagt till mamma och mormormatt jag behövde det inför USA, så alla ligger redan nerpackade i väskan. (Ja, har redan börjat förbereda en väska) 

Imon ska jag fira med pappa hos farmor/farfar, mys! Av brorsan fick jag date-night med mat på soya och bio efter. Så mys.  Nu ska jag bädda ner mig och se en av mina favoritfilmer, Les miserable! Jag och mamma har precis delat en pizza, så det lär vara matkoma tills imon. :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: