Its Friday

Kategori: Usa - förberedelser

Äntligen är det fredag!!! Jobbade 07,30-14 och fick skjuts av farfar hem, så snällt. Jobbar på en förskola uppe på berget, och att gå tar ca50 min.. Ganska surt faktiskt. När jag kom hem började jag prata med en tjej jag fått kontakt med på FB, hon bor tydligen 10 min ifrån mig!!!(alltså inte här hemma, utan i Richmond!) sån lycka att det bor en svensk i min stad! :-D är säker på att vi kommer få sjukt kul tillsammans! 
 
Sedan när jag loggade in på mitt au pair room, så fick jag se att mina flygbiljetter var bokade, och ännu mer lycka!!!! Flyger 20 januari från Landvetter, mellanlandar i Frankfurt, och sedan Newark! Och den 24 januari flyger jag från Newark till Richmond!!!! Lääääängtar sååååå! Nu vankas släktkalas med mammas sida. Mysmys! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: