Richmond

Kategori: Usa - förberedelser

Så var denna helgen över. Lördagen började med ett besök på gymmet med kusinen som är hemma från Kalmar över helgen. Efter gymmet drog vi hem till henne och åt mosters goda mat. Mums!! 

Kvällen spenderade jag med morsan framför "så mycket bättre", helt okej faktiskt. Efter det såg vi Modern family, vilket är så mycket bättre. ;-) haha. 

Idag gick jag till gymmet så fort som jag vaknade, blev ett crosspass på 40 min. Det räckte gott och väl, med tanke på att min förkylning fortfarande spökar lite. Sen hem och åt lunch innan fars dag firande hos morfar med moster och kusin. När vi satt och fikade fick jag mail från värdmamman om vi kunde Skypa ikväll, vilket jag mer än gärna gjorde!! Fick äntligen prata med lillkillen, som jag inte pratat med innan. Så mysig! 
Nu ska jag och Hugo kolla på pretty little liars!!! Imon är det kort jobbdag, 9-14! Så då blir det gym igen. Dags att komma i form innan USA. ;-) hehe 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: