Tsa

Kategori: Allmänt

Har haft fullt upp hela veckan, har mitt dagis vik varje dag och igår hade jag både dagis och bk. Det tog på krafterna kan jag lova.. Skönt och vara ledig två dagar nu, för efter det kommer jag inte vara ledig på 12 dagar.. Fast kommer få en sjukt go lön både i november och december. :-D 

I torsdagskväll var jag med pappa på A6 och kollade på vad jag skulle önska mig i födelsedagspresent. Eftersom jag åker om två månader känns det så sjukt onödigt att få massa grejer jag inte kommer kunna ha med mig. En av grejerna jag önskade mig får jag på min födelsedag, men sen fick jag två grejer till. En av dem var nödvändig att få direkt.. Det var en Ipad sladd, min har gått sönder och har inte kunnat ladda min Ipad på flera dagar.. Panik! 
Och det andra och sista var ett TSA lås till resan!! 
Ni kanske inte vet var det är, men när man åker till USA låser dem på flygplatsen upp väskan för att kolla igenom den, och har man ett vanligt lås, klipper dem av det och slänger det. Men detta lås är gjort så att alla flygplatser har en speciell nyckel som kan öppna alla sådana lås och sedan stänga igen. Så slipper du ha olåst väska resten av resan, Smart va?!  

Nu ska jag äta frukost, min helg är inte helt planerad än, men ska hinna träffa både Tina, Lovisa och Filippa. Så lär bli en kul helg! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: