if I fall for you, I'll never recover.

Kategori: Allmänt

Har precis avnjutit lite tacos med min värdfamilj, köpte tacokrydda på matbutiken, och den smakar precis som hemma!! Att äta tacos för första gången på 3 månader satt riktigt fint måste jag säga! 

Imorgon jobbar jag en timma på morgonen, sen är jag ledig till måndagmorgon! Så sjukt härligt! Eller ja, sitter barnvakt lördagkväll, men det gör jag frivilligt. 

Så här ser min helg ut;
Fredag- 6.30-7.30 jobb, sen till gymmet, hem, duscha, möta Therese, gå på pedikyr(lyxlyx!) och hem till Pia, hänga där tills vi drar hem till Therese och käkar middag och hänger! 

Lördag- gym+jobb! 

Söndag- gym, påskmiddag hos Therese och hennes värdfamilj och sen resten av dagen är oplanerad. 

Måndag är barnen lediga, men inte föräldrarna, så då blir det heldag. Puh. Aja.

Saknar förövrigt alla er där hemma galet mycket! Puss! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: