Bilder från senaste dagarna

Kategori: Allmänt







I torsdags var det snowday, så no work. Bakade kanelbullar, Therese kom över och vi spelade vi och hade riktigt kul! :D igår var det jobb, vid 11 ringer det på dörren och där står en brud och ger mer blommor.. Visar sig att Tina skickat hit blommor. Måste erkänna att jag stod och grät i dörröppningen i några minuter.. Sen pratade vi en stund, Gud vad jag saknar henne! Tur att viber funkar så bra att vi kan prata så pass ofta som vi faktiskt gör! <3 

Igår åkte även min värdfamilj iväg till släktingar, så jag var hemma hela kvällen, fixade lite med bilder, åt caesarsallad och myste med Katie! Idag ska jag först till ihop med Therese, sen ikväll kommer ett gäng tjejer över för sleeepover. Pizza, Wii, filmer och massa annat gott! Mysigt! 

Kommentarer

  • Christina säger:

    låter asmys ju, när jag kommer är det tjejkväll everynight som gäller! puss på dig min pärla <3

    2014-02-15 | 14:34:43
    Bloggadress: http://tinysoul.devote.se
  • Beccys 2.0 säger:

    Vad är det för gott i pannkakorna?:)

    Svar: Det är chocolate chips. :)
    lisa lönn

    2014-02-18 | 12:04:02
    Bloggadress: http://beccys.com

Kommentera inlägget här: