"Do you wanna build a snowman"

Kategori: Allmänt

Igår kom snön.. Väderkanalerna har pratat om denna snön senaste veckan och det var inte mycket. Men att köra bil UTAN vinterdäck var ingen höjdare. Jag har kört i snö innan och kan väl sälja att jag har erfarenhet av att köra i snö. AMERIKANARNA VET INTE HUR MAN KÖR I SNÖ. Jag satt och skrattade åt dem påvägen hem. För igår var onsdag vilket är au pair träff på panera Bread. Det vara bara jag och Therese som lyckades ta oss dit. Vi åt kvällis framför brasan där och drog sedan vidare till target. Hyllorna med bröd var närintilll tomma. Jag höll på att dö av skratt. Amerikanarna är helt galna. 

Idag är skolan inställd och jag skulle jobbat heldag. Men nej, min värdmammas kontor är också inställt så hon är hemma. Vilket gör mig ledig. Men alla tipsar om att inte gå ut och köra, men ska försöka smita iväg till gymmet en liten stund iallafall!! 

"Bakade" chocolate chip cookies igår. (Färdig deg som ska in i ugnen. ;)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: