En vanlig morgon

Kategori: Allmänt

En vanlig morgon ringer klockan 06,25. 15 min senare är jag i köket, gör pojkens lunch och snacks, och packar ner allt i hans ryggsäck. 07,10 kommer han ner, äter frukost, vanligtvis egg in a frame, pancakes, coco puff eller något annat sött.. (Mamman hade köpt kanelbullar till frukost i förrgår..) 07,25 bostar han tänderna och hela familjen åker halv 8. Vanligtvis går jag till gymmet direkt, men idag gick jag och la mig i sängen igen. Det brukar se ut såhär. 
Katie kommer upp, kollar på mig tills jag säger till att hon får komma upp i min säng. Säger jag inget lägger hon sig på mattan utanför mitt rum. 

Idag somnade vi båda och detta var vad jag vaknade till..
"Selfieeeeeee"

Fick precis sms av min värdmamma att hon åkt från jobbet tidigare och vill hämta upp pojken. Så vet inte när jag börjar jobba.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: