Helgen

Kategori: Allmänt

Har planer i princip hela helgen, så himla roligt! Idag bestämde min värdmamma att hon skulle ha halvdag på jobbet, för hon tycker att helgen är för kort och vill spendera tid med sina barn! Båda mina värdföräldrar värderar tiden med sina barn mer än något annat, och tycker det är väldigt fint! 

Ikväll ska jag och gänget jag träffade i onsdags gå på bio på the byrd, Anchorman 2 ska vi se. The byrd är en gammal biograf som visar filmer som är påväg ut från dem stora biograferna och kostar endast 2 dollar(ca13kr) ska bli riktigt kul! 

Imorgon ska jag och några au pairer mötas upp på frozen yoghurt och shopping, kul! Och på söndag ska jag och samma gäng som jag ska på bio med till ihop och äta pannkakor, hann ju inte äta sist! Efter det ska jag också eventuellt åka till Richmond museum of fine arts och se deras Hollywood costumes utställning med en au pair jag haft kontakt md på FB men aldrig träffat innan! 

Ska försöka ladda upp mycket bilder i helgen! Mamma ville att jag ska ta lite bilder på staden, så idag när jag är ledig på eftermiddagen ska jag åka runt och kolla lite. :) 

Min frukost(allt här är lowcarb,lowsugar,lowfat osv..)
Katie kommer upp till mitt rum så fort hon får chansen! 




Jag bor i den lilla delen av huset, längst till höger! 
Hiiiiiigh fiiiiive! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: