Hey jag lever!

Kategori: Allmänt

Har inte uppdateringen så mycket på sistone, men det händer inte så mycket. Vardagarna flyter på, göra frukost, hämta barnen, läxor och sen slutar jag. Oftast tar jag det lungt på kvällarna, så det är mest på helgerna som allt roligt händer! I fredags hade jag fredagsmys med twizzlers och baby daddy! Och igår började dagen med att jag och Therese åkte till ett köpcenter lite längre bort och shoppade. Hittade en beach klänning som är to die for! Den sitter helt perfekt! Längtar efter värmen nu! Värmen är dock inte långt borta, igår var det runt 70-75 farenheigt som jag gissar är runt 20 plusgrader, så ska definitivt inte klaga på vädret. ;)skapade även med tinis igår, saknar henne sååå mycket och ska bli så kul när hon kommer hit!!!!  skulle jag även sitta barnvakt igår då mina värdföräldrar skulle på nått event! Jag och barnen åkte till Moe's(mexikansk resturang) och fyran vad gott det var!!!!! Dit ska jag igen! På de flesta restauranger här har de en dipp som heter queso, som är en varm ost dipp med chili tror jag det är. Och den är så sjukt god, vi fick massa över att ta med hem. Nom! Efter maten drog vi till movieland och såg the lego movie, pojken frågade mig redan innan jag kom hit om vi kunde se den, så valet av film var självklart! Efter filmen somnade pojken, och Therese kom över. Therese, värdtjejen och jag åt dipp resterna från maten och kollade på legally blonde! Så mysigt! 

Jag kom nyss hem från universitet, jag och värdtjejen har varit ute och sprungit. Blev bara 2,5 km, men fy vad kul det var. Detta ska bli våran nya grej att springa varje helg! Min värdmamma är överlycklig, då hon vill att tjejen ska lära sig att tycka om träning. Och jag tror att hon hade riktigt kul! 

Om en stund ska jag möta upp lite tjejer på picknick i en park här i närheten. Så måste skynda! Puss! 
Från Pias födelsedagsfirande på panera, Hüda, Madlen, jag och Pia. 
Bild från mitt och katies mys när det regnade

Min nya skinnjacka som jag ääääälskar!!
Katie!!!
Lockade håret för ovanlighetensskull! 




Jag, Madlen, Therese, Lisa, Marie, Clarissa, Laura, Hüda och Pia!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: