Lost

Kategori: Allmänt

Tisdag betyder att pretty little liars går på tv, så denna dagen kan inte gå dåligt! Plus att tisdag betyder även fiskdag här här hemma, hörde att de pratade om lax. Mums! 

På torsdag väntas snö upp till 10cm. Alla här har panik och åker och handlar mat och fyller upp bilarna med bensin. Jag bara skrattar..

Igår hände inte så mycket, jobbade som vanligt! Pratade med många där hemma. Mormor & morfar, pappa, Hugo och Tina! <3 alltid lika kul och prata med dem. Efter jobbet åkte jag till walmart och vandrade runt i en timma. Bara för att jag inte hade några planer, måndagar är vanligtvis himym-day. Men det har sändingsuppehåll! 



Karatekid! 
Mina handdukar som familjen beställde till mig! 
Katie kom upp och ville gosa, samma sak varje morgon. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: