Monster

Kategori: Allmänt

Veckan flyter på som vanligt! Idag är det torsdag vilket betyder att jag storhandlar till familjen. I skrivande stund ligger jag i sängen, har redan varit och handlat och tar en paus innan jag drar till gymmet. Är stolt då jag lyckats dra dit varje morgon denna veckan, hoppas jag fortsätter så. Så mycket gott som man äter här behövs det. ;) igår var det panera Bread med au pairerna och idag ska vi till cheesecake factory. Varje månad möts man upp med alla från sin organisation, och idag möts vi från aupaircare upp där. Ganska gott med cheesecake en torsdag!!!! 

Imon är det vanlig jobbdag+ att jag ska sitta barnvakt på kvällen. Fick precis reda på att tjejen ska på sleeepoverbirthdayparty, så det blir pojken och jag, plus att jag ska hämta upp Therese. :D för på lördag morgon drar vi mot DC och maryland!!!! Therese ska till sin vän och jag ska träffa Sophie!!!! Ska bli så sjukt roligt! Det går även planer på att vi ska köpa Katy Perry biljetter i helgen, åh!!! Det är verkligen en dream come true! 

På söndag eftermiddag är planen att vi drar oss hem igen, med ett besök på Ikea på vägen. Håller tummarna för att de har Kalles kaviar!!!!! 
Nu ska jag till gymmet, puss! 



"I Want to eat" 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Kan skicka kaviar och kanske lite Marabou? :) puss

    Svar: Gäääärna, vad vill du ha?! ;D
    lisa lönn

    2014-02-27 | 18:49:09
  • Tinis säger:

    !!!!!!!!

    2014-02-27 | 23:16:33
    Bloggadress: http://tinysoul.devote.se

Kommentera inlägget här: