Panera

Kategori: Allmänt

Idag är det torsdag vilket betyder storhandling och lönedag! Varje torsdag står ett kuvert i köket med min check, familjens handlingslista och kontanter till handlingen! Eftersom torsdagar är den dagen som är "min dag i köket" så köper jag även till maten jag ska bjuda familjen på, och all mat jag vill ska finnas hemma under veckan till frukost/luncher åt mig. Älskar att åka till matbutikerna här,  för det första, dem är GIGANTISKA och det andra är utbudet! Dem har verkligen allt och lite till. Ska du köpa bröd finns det säkert 200 sorter att välja bland. Hittade tillochmed Wasa knäcke förra veckan!!!! 

Igår var det au pair häng på Panera Bread, som är en tradition bland folket i FB gruppen. Igår var vi 5 st, och vi hade så roligt!!! Åt en cobb salad(no suprise) och det kan vara en av topp 3 bästa jag ätit sen jag kom hit! 
Min kärra
Den sista bilden är tagen i skrivande stund, Katie kommer hit och gosar! 








Kommentarer

  • mammi säger:

    Vilken bil :) volvo? snygg tröja :) måste va svårt att komma ihåg alla tidet, hämtningar och sånt,,men det e ju ordning och reda me dig...miss you, tomt hemma utan dig..kram mammi

    2014-02-06 | 20:50:01

Kommentera inlägget här: