7 days

Kategori: Usa - förberedelser

Idag är det alltså en vecka kvar tills jag sitter på flyget mot USA, HEEEEELT SJUUKT! Är så taggad! Imorse smsade mormor och undrade om jag ville ha lunch, och KLART ATT JAG VILL DET! Mormors mat är det godaste jag vet, så blev en lunch där innan mamma och jag drog oss mot A6 för att köpa grejer till på söndag! På söndag ska jag ha "avskedsfika" med släkt och vänner, och då ska vi baka cupcakes! Så nu är allt inhandlat inför det. 

Sen åkte jag och tränade ett kardiopass på Friskis. När jag tränade fick jag även ett sms av min fd chef på förskolan som undrade om jag ville hoppa in och jobba imon 9-15! OCH självklart vill jag det, älskar mitt jobb uppe på förskolan, så det ska bli kul och krama om alla goa barn innan jag åker, dem kommer vara minst sagt saknade. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bädda ner mig framför en bra serie! 
Hittade en bild från midsommar -07 på alla kusiner, vilka småttingar vi var! Fick även reda på att Filippa kommer hem i helgen, så jag kan krama om henne en sista gång innan jag åker! Åh vad glad jag blev! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: