Panik

Kategori: Allmänt

Provpackade ner allt som ska med i resväskan och vägde den. Den väger nu 22,7kg vilket betyder att jag inte får ner mer. Så sista timmen har jag suttit och rensat saker som får stanna hemma. 

Hade köpt ett fotoalbum som jag fyllt med bilder, och den vägde över 1kg?! Så tömde albumet på dem bilder jag helst vill ha med och vägde dem utan albumet. Och det landade på 200g. Så albumet och "onödiga" bilder får stanna hemma trots allt. 

Sen vet jag inte hur jag ska göra med hårfön/plattång, min hårfön älskar jag och känner att jag helst har med mig, men plattången är ingen favorit.. Utan funderar på att köpa en ny där istället. Kanske lämnar den hemma trots allt.. 

Igår var jag även och köpte godis/choklad/kaffe att ha med. Bara det gick på 2 kg.. 200g kaffe, 1 kg choklad(marabou) och ahlgrensbilar 300g, plus godishus med blandgodis till barnen 300g. Så det blir en hel del. Och jag har planerat att åka förbi hemmakväll och köpa med en sån där Box man kan fylla och ha till mig själv när jag blir godis sugen.. Får se om jag får plats. Undra vad det kostar att köpa mer vikt på flyget.. Ska kolla upp det. 

Senare idag ska jag till frisören, Spännande. Woop Woop. 
Bild från nyår på mig och min babe! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: