Sista måltiden

Kategori: Usa - förberedelser

Haha, eller inte.. Var och åt mormors biffar för sista gången idag, och om det är någon svensk mat jag kommer sakna så är det denna! 

Har även haft tur i oturen och fått borrelia.. Iförrgår kände jag en "kula" på öronsnibben och upptäckte strax därefter att tippen blivit blå. Så igår ringde jag vårdcentralen och fick en tid i morse. Detta är tydligen ett vanligt borrelia symptom hos barn.. Vilket dem tyckte var konstigt eftersom jag är 19. Men men. Upptäcker det hellre nu än i USA, så lite "tur" hade jag trotts allt. :-) att få detta symptomet är tydligen ganska ovanligt, så det var många som ville se mitt öra. Jag kunde knappt hålla mig för skratt, då jag tyckte det kändes larvigt att gå runt och visa örat för flertal läkare.. 

Aja, ikväll ska jag ta det lungt då jag känner mig lite seg av penicillinet. Men imon väntas middag med mina 3 favoriter. Förmodligen sista kvällen med dem, fy vad jobbigt det var att skriva det. Måste klämma in lite tid i veckan med! Det är ju trotts allt 10 dagar kvar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: