66 dagar

Kategori: Allmänt

Så skönt att det är torsdag, för det betyder att det snart är helg. Denna veckan har jag haft lite extra hemlängtan. Saknar alla där hemma så mycket och även fast jah trivs toppen här i richmond, både med min värdfamilj och mina fina vänner, så längtar jag efter er alla där hemma. 

I helgen har jag två resturang besök inplanerade och även ett besök hos en au pair en bit bort. Jag längtar faktiskt till att få sova länge i helgen och bara ta det lungt. 

Och igår bokade äntligen Tina sin biljett hit!!!!!! Åh, så himla lycklig!!! Längtar så tills hon kommer hit, NYC, Washington DC och några dagar i Richmond såklart. :D saknar henne så sjukt mycket!!!!!!! 

 Nu ska jag hämta tjejen, PUSS!!!!


Kommentarer

  • tina säger:

    Är sååå taggad, saknar dig så jag spricker!! <3

    2014-03-28 | 10:01:12
    Bloggadress: http://tinysoul.devote.se

Kommentera inlägget här: