Ett inlägg kanske.

Kategori: Allmänt

Och så var snön tillbaka. Eller, ja. Det snöade innan, men det lägger sig inte. Till helgen ska det bli varmare igen, så hoppas detta var den sista snön. Helgen gick, som vanligt, förbi snabbt. Nästa helg har jag inga planer än. Men helgen efter det är det dags för en weekend course på university of Richmond! Writing and public speaking, det är jag, Pia och Evelin som ska ta kursen. Det är mycket roligare om man inte är själv.  

Ska även plugga in körkortshäftet, så jag kan ta mitt amerikanska körkort. Har sån ångest över detta, att ta det svenska var jobbigt nog. 

Annars händer det inte så mycket just nu. Så blir lite bilder!
Pia sov över här i lördags, andra helgen på raken! 
Söndagen bjöd på ihop och shopping! 

På kvällen var vi på middag på country clubben. Värsta fancy! Åt samma cobbsalad som sist, fast med räkor istället för lax. Nom!!!

Igår var pojken och jag på universitet och matade ankor. Mysigt! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: