Hon kunde va någon annan, någon bättre

Kategori: Allmänt

Familjen kom äntligen tillbaka i lördags och åh, måste säga att det var väldigt skönt och ha dem hemma igen. Denna veckan har barnen "camp" mellan 8,30-12 så, så fort som jag släppt av dem så drar jag till gymmet. Har lyckats komma iväg varje dag denna veckan, och det är så behövligt... 

Idag är det torsdag, vilket betyder storhandling, som varje torsdag. Och ikväll sitter jag barnvakt, men vi ska ut och äta på Moe's och sedan på bio. Så det blir enkelt! 

Om 6 dagar befinner jag mig hos Sophie i DC och ska se Katy. Finner inte ord för hur taggad jag är. Detta är en av de där dreams come true. Många glädjetårar kommer fällas och jag vet att det kommer bli en toppen konsert! 

Och om 13(?!?!) dagar kommer familjen. Så då är det 12 dagar ledigt att spendera med dem. Washington DC över 4th july, sedan rullar bilen mot Virginia beach och sedan Richmond. Längtar så sjukt. 
 

Min lilla mini Zlatan! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: