48 hours left

Kategori: Allmänt

Just nu är det exakt 48 timmar kvar tills planet lyfter, känns helt sjukt. Denna veckan har gått så himla fort, timmarna bara rinner iväg.. Igår efter att jag ätit med pappa hämtade vi upp Tina och drog till stugan för att kolla läget. Pappa har under hösten/vintern rivit och gjort om toaletten och köket, det är inte helt klart än, men so far so good. Sen hände Tina med mig hem och vi myste på mitt rum tills jag körde hem henne. 

Idag ska jag och mamma åka och äta på Olgas crepes och gelato, något vi båda velat göra länge! Och senare ikväll skjutsar jag henne till jobbet, då hon ska jobba natt, och sedan rullar jag bor till bråneryd för mys med Tina! 
Pappa och jag på soya! Nomnom! 

Frågan är om jag ens lever på måndag efter ha lagt upp den bilden, äsch! Hon är söt! 

Kommentarer

  • Christina säger:

    låt gå för den här gången men nästa gång flyger jag till Richmond bara för att med nöje långsamt ha ihjäl dig...
    btw så är du söt <3

    Svar: Hihihihih
    lisa lönn

    2014-01-18 | 11:20:42
    Bloggadress: http://tinysoul.devote.se

Kommentera inlägget här: