Appletv

Kategori: Usa - tips

Vaknade runt 9 imorse, åt frukost, pratade med mamma och pappa. Vid 11 drog jag och hostdad till Apple store, han skulle få en genomgång på sin nya dator och jag köpte Apple tv!!!!! :D har velat köpa det så länge och äntligen har jag fått tummen ur! 

Efter åkte jag och fd aupairen och mötte upp lite andra au pairer, bl.a dem jag hängde med igår. :) vi åkte skridskor och åt på cheesecake factory. Åt dock ingen cheesecake, utan nöjde mig med en cobb salad, som jag hunnit äta ett flertal gånger sedan jah kom hit! Det är kycklingsallad, men avokado, ägg, grönmögelost och bacon m.m sååååå gott

Jag och Therese! 
Jag och aupairgänget! 

Kommentarer

  • Christina säger:

    och hur fan ska du få med dig en tv hem? >.<

    2014-01-27 | 12:43:35
    Bloggadress: http://tinysoul.devote.se

Kommentera inlägget här: