International Smile

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från gymmet, fy vad skönt det är att träna! Tidigare idag har jag varit uppe i 3butiken och fixat med mitt abonnemang! Imon ska vi ringa och säga upp det och köpa ut det(bara 3 månader kvar, så blir inte så hemskt dyrt!) och sen ska dem lägga över mitt nummer till ett nano sim för jag ska köpa en iPhone 5s så fort jag kommit till usa och då vill jag ha mitt nummer på ett simkort som passar! Så jag kommer förmodligen vara utan en fungerande mobil hela nästa vecka.. men kommer ju ha wifi så kommer ju kunna ta emot sms på både imessage, viber och what's up! 
 
om en liten stund ska jag förmodligen prata med min värdfamilj, dem var inte hemma igår när mina kompisar åkt, så vi sköt upp samtalet tills idag. 
kom på att jag kan ta bilder med min webbkamera, haha. använder min dator allt för sällan.. 
 

Kommentarer

  • Therese Wallin säger:

    Jag ska med nog köpa en iPhone 5s :D

    Svar: Den verkar sjukt bra, skiljer så mycket i pris om man jämför med Sverige med! ^^
    lisa lönn

    2014-01-14 | 19:28:23
    Bloggadress: http://wallinusa.blogg.se

Kommentera inlägget här: