Kanske är dags att blogga

Kategori: Allmänt

Ja, har varit här i två dagar nu och jag kan säga att jag trivs super! Älskar mitt rum, så mysigt. Igår visade den fd au pairen mig runt och gav mig råd och tips. :D väldigt uppskattat! Barnen ser mig som deras nya leksak, så tjafs om vem ska få prata med mig, lite roligt tycker jag. Tjejen och jag har MÅNGA gemensamma intressen och hon kallar mig för hennes soulmate. :D haha! 

Idag hämtade Therese upp mig och vi åkte till short pump som 
Är ett stort köpcenter här. Där mötte vi upp med ett gäng tyskar och shoppade en stund. Det var iskallt, så vi satte oss på starbucks tillslut. Nu är jag hemma i mitt rum och har precis ätit vad som kan varit den godaste burgaren jag nånsin ätit. Om det är något dem kan här i USA så är deg burgare! 



Dem två sista tröjorna är från hollister och kostade 40 spänn styck!!!!! 


Kommentarer

  • Moster Petra säger:

    Kul att du börjar blogga😉skönt att allt verkar bra och att du börjat shoppa redan👍ha det gött nu! Kram

    2014-01-26 | 09:28:17
  • rebecca säger:

    härligt att du redan trivs så himla bra lisa :) och ser ut som du fick ett härligt välkomnande med den stora skylten! fint :) ser fram emot ännu mer update!!
    sköt om dej! Puss

    p.s ser att du redan har inskaffat dig en rosa på ;) nice!!

    2014-01-26 | 10:12:02

Kommentera inlägget här: