Överraskning

Kategori: Allmänt

Igår skulle jag som sagt till Tina och ha myskväll. Släppte av mamma på jobbet vid 17,40 och började rulla mot Tina därefter. 17,50 ringer Tina och säger att hon och Julius bråkat och hon inte är hemma på minst 20 minuter. Äsch, tänker jag och sätter mig och lyssnar på musik i bilen. Klockan blir 6, ingen syn av Tinas bil so far, bara en Volvo. Helt plötsligt smsar hon och säger att hon är hemma. Jag förstår inte hur hon kunnat komma förbi mig, men tänker inte speciellt på det, utan går mot hennes hus. När jag öppnar dörren står inte bara hon där, utan Julius, Martin, Andrea och rosett också! Snacka om att jag blev förvånad!!! Hade verkligen ingen aning. Så glad att jag har så fina vänner! Vi åt min favorit pizza från Ekhagen, käkade daimtårta och melon, drack hax och spelade spel. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: