Sunday

Kategori: Allmänt

Imorgon är det exakt 2 veckor kvar. Helt sjukt vad tiden går fort.. Imorgon åker många av dem tjejer och killar jag haft kontakt med över FB, och det ska bli så sjukt spännande att få följa deras resa, nu när min närmar sig! Om nån av er läser, lycka till och hoppas ni får en bra resa! 

Jag har precis vaknat, och ska strax dra mig till gymmet. Ska försöka träna varje dag tills jag åker så jag är i någorlunda form..
Och senare ska jag även till mormor på en kopp kaffe, mysigt! 


Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag är så otroligt nervös nu!!! Lycka till själv om två veckor! :D

    Svar: Förstår det, det kommer jag med vara :D ha det sjukt bra nu!! :D
    lisa lönn

    2014-01-05 | 18:27:20
    Bloggadress: http://fridalavida.webblogg.se

Kommentera inlägget här: