Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har pojken haft studiedag, så vår dag började när han vaknade. Han vaknade runt 9, frukost och ett ombyte senare satt vi i bilen, storhandling på G! Efter det skulle vi till banken och target. Sen hem och äta, och sen bakade vi fugdekaka. Hämtade tjejen vid 3. Vilket kan varit roligaste på hela dagen, tjejen är 11 och en typisk tonåring. Alltså skäms ihjäl över allt vi gör när vi inte är här hemma.. Och när vi stod parkerade i carpoolen(där man väntar att hämta upp barnen från skolan) så öppnade vi takluckan på bilen, höjde volymen på radion och stod upp och skrek efter henne. HON TYCKTE DET VAR SÅÅÅÅ PINSAMT. vilket vi tyckte var så roligt. Världens bästa au pairer!!! 

Hon var här precis och ville att jag skulle fläta hennes hår. Hon är så rolig. Vi båda gillar att sjunga(ingen av oss sjunger bra...) och idag har vi haft duetter till ABBA hela kvällen. Såååå kul. :D 
Min lunch, sallad med chicken nuggets(ett försökt till att vara nyttig)
Jag och Katie. 

Nu på kvällen var den min dag att laga mat, så taco kväll it is! Mums! 
Nu har jag matkoma! Godnatt! 

Kommentarer

  • Pauline Johansson säger:

    Hej! Va kul att läsa detta! ;) hoppas du har det bra?!?! Undrar vad du heter på snapchat?? Kan ju snapa till varandra:) kram Po

    Svar: Jag har det toppen. :) hoppas allt är bra med dig, min snapchat heter lisalonn. :) kram!
    lisa lönn

    2014-01-31 | 07:30:11

Kommentera inlägget här: