Lördag

Kategori: Allmänt

Lisa och Pía. Goa tjejer de där'
Rainbow roll och Hollywood roll. Sushi King är bland de bättre ställena jag ätit på. Man betalar 11/15$(Beroende på tid på dagen) och så får du beställa rulle efter rull på menyn tills du inte kan äta mer. Inte nog får du obegränsat med sushi, alla förrätter och efterrätter ingår med! Nom! 
Mellan 3-5 är det happy hour på starbucks frappe(halva priset) och idag provade jag nya chocolate cookie crumble! Smakar som choklad milkshake, bara hundra gånger bättre. Farligt det där! ;-)
Japp, så såg dagen ut. Kort shopping runda, sushi med Pia och Lisa, frappe på vägen hem och sedan rensning och städning. En väldigt effektiv lördag om jag får säga så, ska ta mig något och äta snart och spendera kvällen med fifty shades of grey, beställde trilogin förra söndagen och i onsdags låg ett paket utanför dörren. Ca 50 spänn gav jag för alla tre böckerna, ett riktigt kap! 
Köpte även ett par svarta harembyxor på H&M(ja, sjukt svenskt av mig att handla på H&M som vi har hemma..) och de var nog de skönaste byxorna jag ägt?! Så idag köpte jag två till par( leopard & jeans färgade) så numera är det de enda jag kommer gå klädd i när jag jobbar. 


Kommentarer

  • tina säger:

    Du och dina korvfingrar <3 snygga, kanske ska prova ett par själv! Btw det gör ont i hjärtat när jag ser hundörat..

    2014-05-05 | 09:32:45
    Bloggadress: http://tinysoul.devote.se

Kommentera inlägget här: